Channel Factory väljer Closer

Det lokala säljbolaget Closer ska hjälpa Channel Factory att öka försäljningen i Väst- och Sydsverige.Från och med i dag, den 1 juni, kommer Closers säljare Ida Svengård, stationerad i Göteborg, och Johanna Winter, stationerad i Malmö, att ha uppdrag att öka Channel Factorys försäljning i Väst- och Sydsverige.– Channel Factory är ett globalt bolag med fantastiska tjänster. De har en stor egen organisation, men väljer att arbeta med oss i västra och södra Sverige. Vikten av att verka lokalt blir allt tydligare, säger Fredrik Skåntorp, vd och grundare av Closer.– Med lång erfarenhet av att jobba med online video på Youtube ser vi en enorm efterfrågan från annonsörer att ta större ansvar för sina kampanjer, både när det kommer till brand safety, men också brand suitability. Något som är en stor utmaning för många kunder idag. Därför känns det enormt inspirerande att kunna möta dessa utmaningar med hjälp av Channel Factorys teknologi och erbjudande, säger Johanna Winter och Ida Svengård på Closer.Till Closers tidigare kunder hör bland annat Ocean Outdoor, Acast, Dagens Industri, Strossle, Flarie, Keymobile och Hitta.se. Alla kunder har en dedikerad säljare från Closer.Läs artikeln i Dagens Media här>>

Föregående
Föregående

Closer ska driva Life of Sveas försäljning

Nästa
Nästa

Johanna Bringefält klar för Closer – ska öka tillväxten ytterligare för We are Hiring