Closer ska sätta fart på Flaries försäljning i södra Sverige

Säljbolaget Closer och underhållningsplattformen Flarie ingår ett samarbete. Målet är att för att nå ut till fler reklamköpare och deras byråer i södra Sverige.Flarie, som är en underhållningsplattfom för branded entertainment och gamification, tar hjälp av det lokala säljbolaget Closer för att öka försäljningen i södra Sverige.– Vi är oerhört stolta över att få inleda ett samarbete med Flarie och att vi i förlängningen kan bidra till att hjälpa mediebyråer och företag i södra Sverige att öka effekten i deras annonsering, säger Stefan Norén, partner på Closer, i ett pressmeddelande.Till dedikerad säljentrentreprenör har Closer rekryterat Caroline Nyborg.– Det ska bli oerhört spännande att få vara en del av såväl Closer som Flaries team. Med det upplägget som Closer har får man satsa fullt ut mot en uppdragsgivare och samtidigt vara en del av superteamet på Closer. Jag ser verkligen fram emot att starta den här resan i september, säger Caroline Nyborg, i en kommentar.

Föregående
Föregående

Closer fortsätter växa och går in i ny bransch när We are Hiring vill öka tillväxten ännu mer

Nästa
Nästa

Keymobile tar in ny säljentreprenör från Closer – Clara Lindén klar att stärka försäljningen i Stockholm