SÄLJUPPDRAG

 

Dagens industri är Nordens största mediehus för ekonominyheter. Med Sveriges främsta ekonomijournalister och analytiker levererar Dagens industri varje dag ett arbetsverktyg som är viktigt för att nå framgång i affärslivet, på finansmarknaden och privatekonomiskt. Genom den rosa tidningen, di.se, Di Weekend, Di Dimension och exklusiva temakonferenser når man beslutsfattare i hela näringslivet och den offentliga sektorn.

"Det jag tycker skiljer Closer mot andra säljbolag är att vi har en dedikerad säljare som enbart arbetar med Dagens industri. Att ha en framgångsrik säljare på plats som har ett gediget lokalt nätverk av både annonsörer och byråer är en avgörande faktor. Vi är väldigt nöjda med valet av samarbetspartner."
John Sjölund, Annonschef Dagens Industri
 
 

PlayAd Media Group är ett digitalt mediebolag för online video, som de senaste åren expanderat kraftigt och nu är ett av Nordens största oberoende nätverk för video-annonsering cross screen. Via Nordens största premiumnätverk av siter når PMG idag över 20 miljoner unika besökare i veckan.

"När vi inledde samarbetet med Closer presenterade de flera duktiga kandidater för uppdraget. I samråd med Closer valde vi ut den person som idag representerar oss i Södra Sverige. Vi har sedan starten märkt en tydlig skillnad i både närvaro och intäkter från regionen. Vår bransch är mycket föränderlig och vår säljkonsult har visat sig vara både flexibel, affärsmässig och proaktiv."
Jerry Brynolfsson Försäljningschef PlayAd Media Group

 
 

Visual Art är Sveriges ledande och snabbast växande aktör inom DOOH, digital utomhusreklam. Visual Art har över 800 digitala och 650 analoga reklamytor som tillsammans genererar över 30 miljoner kontakter per vecka.

"Closer är en ytterst professionell partner. Jag känner stor trygghet i samarbetet, både när det gäller säljinsatser och leverans."
Hoss Khosravi, Affärsområdeschef och Partner Visual Art

Visual Art
 
 

United Screens är Nordens största YouTube-nätverk med över 500 000 miljoner visningar i månaden och kontor i Stockholm, Oslo och Helsingfors. United Screens fokuserar på talang och sammanför kreatörer och varumärken på online video-plattformar som YouTube, Instagram, Twitch, m fl. United Screens har över 500 kreatörer i sitt YouTube-nätverk. Sedan tidigare arbetar United Screens med YouTube-stjärnor som bland annat Sp4zie, Therese Lindgren, Wilmas Beauty och GTboard.com.

"Closer är en naturlig del av vår säljorganisation som alltid levererar både energi, idéer och intäkter. De har järnkoll på sin marknad och hittar kunder som vi varken visste fanns
eller har haft tid att bearbeta."

Nicole Haman, Sales Director United Screens

 
 

Keymobile är en av Sveriges ledande aktörer inom mobilannonsering med över 200 mobilsajter i sitt nätverk och en räckvidd på 5 miljoner unika besökare i veckan.

Keymobile

 
 

Acast är en global podcastplattform med över 100 miljoner lyssnare per månad.

Acast